Bendradarbiavimo su darbdaviais ypatumai atstovaujant asmenis iš socialinės atskirties grupių mokymai (vyks: 2014 spalio 23)
Specialistams, dirbantiems su socialiai pažeidžiamais asmenimis, VšĮ SOPA spalio 23 d. organizuoja 8 ak.val. mokymus "Bendradarbiavimo su darbdaviais ypatumai atstovaujant asmenis iš atskirties grupių":
· Įgysite daugiau žinių apie verslo pasaulį;
· Išmoksite užmegzti kontaktą bei efektyviai kurti ir vystyti bendradarbiavimo santykius su darbdaviais;
· Tobulinsite kompetencijas, reikalingas pristatyti klientus tiek raštu, tiek skambučiu, tiek susitikimo su darbdaviu metu;
· Ugdysite gebėjimus atstovauti tikslinės grupės interesus darbo rinkoje.
Mokymai skirti įdarbinimo tarpininkams, socialiniams darbuotojams ar kitiems specialistams, siekiantiems padėti socialiai pažeidžiamiems asmenims susirasti darbą ir įsitvirtinti darbo vietose.
Mokymų tikslas – ugdyti specialistų gebėjimus efektyviai kurti ir vystyti bendradarbiavimo santykius su darbdaviais atstovaujant socialiai pažeidžiamus asmenis.
Mokymų trukmė - 8 ak. val.
Mokymų programa yra įtraukta į Socialinių darbuotojų kvalifikacijos kėlimo programų registrą. Programos kodas - 596870911.
Atviri mokymai vyksta VšĮ "SOPA" patalpose, adresu Krokuvos g. 8, Vilnius.
Jeigu susidaro grupė, mokymus galime suorganizuoti išskirtinai Jūsų darbuotojams, atvykstant į organizaciją (derinama individualiai).
Daugiau informacijos apie artimiausius mokymus ir registracija:
Jolita Pumputienė, tel. 865222316 arba el.paštu jolita@sopa.lt
MOKYMŲ TURINYS
Tarpininkavimo paslaugos, atskirties grupių įdarbinimo metodai
Pristatomos tarpininkavimo įdarbinant paslaugos, supažindinama su eiga, įdarbinimo tarpininko atsakomybėmis, užsienio patirtimi įdarbinant atskirties grupes.
Situacijos darbo rinkoje apžvalga; darbuotojų paieškos ir atrankos proceso ypatumai įmonėse
Supažindinama su darbo jėgos pasiūla ir paklausa, darbdavių poreikiais bei lūkesčiais darbuotojų atžvilgiu, išgryninami galimi jų patenkinimo modeliai. Aptariamos darbuotojų paieškos kryptys ir metodai įmonėse, išskiriami populiariausieji, suteikiama žinių apie darbuotojų atrankos procesą įmonėse, išorinės ir vidinės atrankos ypatumus, pagrindinius etapus, atkreipiant dėmesį į skelbimų rūšis, keliamus reikalavimus kandidatams.
Pasiruošimas bendradarbiavimui su įmonėmis
Pristatoma bendradarbiavimo su įmonėmis galimybių įvairovė, siekiant vystyti abipusiai naudingus santykius. Praktinių užduočių metu išgryninami konkretūs galimi bendradarbiavimo pasiūlymai įmonėms. Aptariant ir analizuojant atskirus atvejus ieškoma argumentų, kaip panaikinti darbdavių nuostatas atskirties grupių atžvilgiu. Pateikiami praktiniai įrankiai, padėsiantys specialistui pasirengti kreipimuisi į įmones.
Kreipimasis į įmones raštu
Pristatomi parengtų pasiūlymų darbdaviams variantai, išskiriami tinkamo pasiūlymo svarbiausi aspektai. Praktinių užduočių metu ugdomi gebėjimai parengti laišką darbdaviui, išskiriant klientų esminius privalumus, pabrėžiant naudą įmonei.
Kreipimasis į įmones telefonu
Lavinami gebėjimai komunikuoti su įmonių atstovais telefonu, tinkamai pristatyti klientą darbdaviams. Imituojami skambučiai darbdaviui keliant skirtingus tikslus, kiekviena situacija nagrinėjama, aptariami sunkūs klausimai, pateikiami galimi atsakymai.
Bendravimas su darbdaviu tiesioginio pokalbio metu
Ugdomi gebėjimai tinkamai pristatyti tiek savo organizaciją, tiek klientus kaip galimus darbuotojus darbdaviams, praktinių užduočių metu lavinami derybiniai įgūdžiai, gebėjimas atstovauti tikslinių grupių interesus susitikimo su darbdaviu metu, suteikiama galimybė įsijausti į darbdavio vaidmenį, siekiant geriau perprasti įmonės poreikius.
Mokymuose dalyvavusių specialistų atsiliepimai
„Sužinojau nemažai praktiškai naudingų dalykų - kaip elgtis, ką akcentuoti, ką galima nutylėti. Taip pat naudinga ir įdomu buvo sužinoti apie darbdavio veiksmus vykdant darbuotojų atranką.“
„Mokymų organizatoriai patys yra praktikai, todėl supranta apie ką kalba, su kokiais sunkumais tenka susidurti“
VšĮ SOPA, NVO informacijos ir paramos centro informacija