Paskaita-diskusija „Muziejai ir bibliotekos kaip įtraukiančios mokymosi erdvės“ (vyks: )
Švietimo ir mokslo ministerija maloniai kviečia Jus į Kūrybinių partnerysčių rengiamą paskaitą-diskusiją tema „Muziejai ir bibliotekos kaip įtraukiančios mokymosi erdvės“. Susitikimas vyks 2013 m. sausio 23 dieną LR Švietimo ir mokslo ministerijos Kolegijų salėje. Susitikimo pradžia 15 val. Pagrindinį pranešimą jame skaitys Paulas Collardas, tarptautinės nevyriausybinės organizacijos „Kūrybiškumas, kultūra ir edukacija“, kuri Jungtinėje Karalystėje įgyvendino programas „Kūrybinės partnerystės“ ir „Atrask savo talentą“, vadovas.
Norintiems dalyvauti registracija el. paštu agne.norkute@kurybinespartnerystes.lt iki sausio 18 dienos. Registruodamiesi nurodykite vardą, pavardę, įstaigą ir tel. numerį.
Ši diskusija grindžiama nuostata, kad kiekvienas jaunas žmogus pasaulį už klasės sienų gali patirti kaip integralią mokymosi dalį, kuri pratęsia ar papildo klasės aplinkoje vykstantį mokymąsi. Tam, kad mokymąsi papildytų kokybiškos, patyrimu ir refleksija grįstos mokymosi patirtys galerijose, muziejuose, bibliotekose, visų pirma reikia galvoti apie partnerystės tarp jų ir mokyklų kūrimą bei vystymą.
Diskusijai kaip išeities taškais siūlomi šie klausimai:
1.Aiškus naudos supratimas: kuo šios kultūrinės institucijos gali padėti mokyklai? Ką tokio siūlo muziejai ir galerijos, ko negalima išmokti ar patirti mokykloje? Kaip šios institucijos galėtų paskatinti mokyklas galvoti kitaip – tarpdalykinis (cross-curricular) požiūris, netradicinės mokymosi aplinkos, alternatyvios mokymosi strategijos.
2.Kokią paramą šios kultūrinės institucijos galėtų teikti mokytojams, siekiant didinti jų gebėjimus planuoti mokymąsi už klasės sienų, susieti muziejų siūlomus resursus su ugdymo turiniu, išnaudoti kolekcijas kaip naudingą mokymosi įrankį.
3. Kokie paramos ir bendradarbiavimo modeliai jau egzistuoja šioje srityje. Pavyzdys: „Watch this Space“ programa Anglijoje, kurios esmė - menininkų ir mokytojų profesinis tobulėjimas bendradarbiaujant galerijoms ir mokykloms.
LR Kultūros ministerijos informacija